top of page
IDEE/
LAHENDUS
TOOTE
KAVAND
TASAPIND-
TRÜKK
TASAPIND-
LÕIKUS
TOOTE
TIRAAŽ
TOOTE
VALMIMINE
TOOTE ÜLEANDMINE
PAKENDITE VALMISTAMINE
PAKENDI VALMISTAB KÕIK PAKENDID - MEILT SAAB KÕIK PAKENDID
MIDA OSKAD SOOVIDA
PAKENDITE VÄLJATÖÖTAMINE JA TOOTMINE on meie igapäevane tegevus. Loome kliendiga koostöös pakendi prototüübi, võttes arvesse pakendatava toote iseärasusi ning nähes ette võimalikke seiklusi, millesse pakend sattuda võib. Saame aru, et pakend on tootele transpordil kindluseks ning samal ajal ka oluliseks brändi väärtuste kandjaks poeriiulil või tarbija koduuksel. Kvaliteetne pakend jätab hea mulje, on funktsionaalne, pakub kaitset transpordil ning hoiab ladustamisel ruumi kokku. PAKENDI eesmärgiks on olla piisavalt paindlik, et pakkuda mõistliku hinnaga nii paari üksikpakendi valmistamist kui ka kümnetesse tuhandetesse ulatuvate tiraažide masstootmist. Meil on olemas täppisinstrumendid, et valmis teha kõige keerukamad ja detailirohkemad pakendid. Leiame soovitud võimaluse ja lahenduse, et pakendada suuremõõtmelised tooted mugavalt ja turvaliselt. Igale brändile on pakend väga olulise tähtsusega, emotsioon ja tunne, mida pakendist saadakse, on tootele lisaväärtus.
PAKENDI VALMISTAMISE ERINEVAD ETAPID: pakendi idee/kavandi koostamine või kliendi olemasoleva kavandi järgi pakendi tootmine; pakendi projekti koostamine, sobiva materjali valimine ja prototüübi valmistamine; trükilahenduse ja tootmislahenduse planeerimine; pakendi testimine ja vajaminevate muudatuste läbiviimine.
ERINEVAD PAKENDID: kastid, karbid, müügipakendid, kinkepakendid, transpordipakendid, tootepakendid, paberkotid, pakendiümbrised, aluseümbrised.
Pakendi põhilisem ja enim toodetud pakend on just lainepapist. Nagu alati on ka lainepapist pakendil mitu nime, mida teatakse kasutada: pappkast, pappkarp ja isegi pruun kast.
PAKENDI KUJUNDAMISEST LÄHEMALT:
FUNKTSIONAALSUS: pakendamise peamine eesmärk on kaitsta toodet transportimise, ladustamise ja käsitlemise ajal. See peaks olema vastupidav ja praktiline, et toode jõuaks tarbijani optimaalses seisukorras.
ESTEETIKA: pakendi visuaalne atraktiivsus on tarbijate meelitamiseks hädavajalik. Värvid, fondid, graafika ja üldine disain peaksid vastama kaubamärgi identiteedile ja toote positsioneerimisele turul.
INFORMATIIVSUS: pakend toimib suhtlusvahendina. See peaks sisaldama olulist teavet toote kohta, sealhulgas koostisosi, kasutusjuhiseid ja muid asjakohaseid üksikasju. Selge ja lühike teave on võtmetähtsusega.
ERGONOOMIKA: pakend peaks olema kasutajasõbralik. Lihtne avamine, taassuletavus ja mugavus aitavad kaasa positiivsele tarbijakogemusele.
Loe lähemalt pakendite valmistamisest Pakendi blogist. Pakendamisest lähemalt siit ja uuenduslikust laoteenusest.
Vaata lisaks Pakendi YouTube kanalit ja siit videost.
Külasta samuti Pakendi OÜ emaettevõtte Pakenditööstus OÜ kodulehte.
bottom of page