top of page

Kleebised ja nende kasutusalad

Updated: Mar 4

Pakendi kleebised teenivad erinevaid eesmärke toodete pakendamise, kaubamärgi loomise ja turunduse jaoks. Need on kleepuvad etiketid, mida saab kleepida pakkematerjalidele, nagu kastid, kotid või pakkepaberid jne. Pakendi kleebiste kujundamisel on oluline arvestada pakendi üldist disaini, sihtrühma ja sõnumit, mida soovite edastada. Hästi kujundatud ja strateegiliselt paigutatud kleebis võib suurendada pakendi visuaalset atraktiivsust ja aidata kaasa positiivsele kaubamärgi mainele.


Pakendi kleebiste erinevad kasutusalad:

Brändingu eesmärgil logoga kleebis: pakendi kleebiseid kasutatakse sageli kaubamärgi äratundmise vahendina. Ettevõtted lisavad nendele kleebistele oma logod, kaubamärginimed ja muud kaubamärgielemendid, et suurendada nende nähtavust ja reklaamida oma identiteeti.

Toote infokleebis: kleebised võivad edastada olulist tooteteavet, nagu koostisained, kasutusjuhised või hooldusandmed jne. Selle teabe lisamine pakendile aitab tarbijatel teha teadlikke otsuseid ja tagab vastavuse eeskirjadele.

Reklaamsõnumid: ettevõtted võivad kasutada pakendi kleebiseid reklaamsõnumite, allahindluste või piiratud aja pakkumiste edastamiseks. See võib äratada tähelepanu ja julgustada kliente teisi tooteid uurima või lisaoste tegema.

Sertifikaadiga kleebis: kleebiseid kasutatakse mõnikord plommidena, mis näitavad, et toodet ei ole rikutud. Samuti võivad nad kuvada sertifikaate, nagu orgaanilised, keskkonnasõbralikud või ohutussertifikaadid, mis lisavad tootele usaldusväärsust. Vöötkoodid ja QR-koodid: pakendi kleebised sisaldavad sageli vöötkoode või QR-koode laoseisu haldamiseks ja jälgimiseks. Need koodid võivad skannimisel linkida tooteteabe, hindade või reklaamsisuga.

Disainkleebis: pakendi kleebised pakuvad paindlikku ja kohandatavat kujundusvõimalust. Ettevõtted saavad valida erinevaid kujundeid, suurusi, värve ja materjale, et luua unikaalne välimus, mis täiendab nende brändi ja toote esteetikat.

Hooajaline või piiratud väljaande viitav kleebis: brändid võivad kasutada kleebiseid, et tähistada hooajalisi väljalaskeid või piiratud koguses tooteid. See võib tekitada kiireloomulisuse ja eksklusiivsuse tunde, julgustades kliente ostma.

Võltsingumärgendiga kleebis: avamist tuvastavad kleebised on mõeldud näitama, kas toode on avatud või rikutud. Need märgised on tooteohutuse ja tarbijate usalduse tagamiseks üliolulised.

Jätkusuutlikkuse ja keskkonnasõbralikkusele viitav kleebis: jätkusuutlikkusele keskendudes võivad ettevõtted kasutada kleebiseid, et tõsta esile keskkonnasõbralikke tavasid, näiteks taaskasutatavaid pakkematerjale või säästvat hankimist.

Kohaletoimetamise ja käitlemise teabega kleebis: kleebiseid saab kasutada toote õige käsitsemise, ladustamise või saatmise juhiste edastamiseks. See tagab toote jõudmise kliendini parimas võimalikus seisukorras.


Brändikleebised on mitmekülgsed ja kulutõhusad tööriistad brändi identiteedi edendamiseks, klientide kaasamiseks ja püsiva mulje loomiseks. Brändi kleebiste kujundus ja paigutus peaksid olema kooskõlas üldise brändi strateegiaga ning aitama kaasa ühtse ja meeldejääva brändi kogemuse loomisele.

Logo: brändi kleebised näitavad silmapaistvalt ettevõtte logo. Logo on brändi visuaalne esitus ning see on oluline kaubamärgi äratundmiseks ja meeldejätmiseks.

Brändi värvid ja fondid: brändi visuaalses identiteedis kasutatavaid värve ja fonte kopeeritakse sageli brändikleebistel. Brändi värvide ja fontide järjepidev kasutamine aitab tugevdada brändi visuaalset identiteeti erinevatel platvormidel.

Loosungid ja tunnuslaused: kleebised võivad sisaldada brändi loosungeid või tunnustekste, mis kirjeldavad brändi sõnumite olemust. Need lühikesed ja meeldejäävad fraasid võivad edastada brändi väärtusi või ainulaadset müügipakkumist.

Reklaam- ja turundussõnumid: brändi kleebiseid saab kasutada reklaamieesmärkidel, mis sisaldavad turundussõnumeid, allahindlusi või üleskutseid tegevusele. See võib olla tõhus viis klientide kaasamiseks ja konkreetsete toimingute suunamiseks.

Toote märgistus: brändid kasutavad sageli oma toodetel etikettidena kleebiseid. Need sildid võivad sisaldada olulist teavet, nagu tootenimed, spetsifikatsioonid, kasutusjuhised ja muud üksikasjad.

Kaubamärgiga pakend: brändi kleebiseid kasutatakse tavaliselt tootepakenditel, et tugevdada kaubamärgi identiteeti. Neid saab kinnitada kastidele, kottidele või muudele pakkematerjalidele, et luua ühtne ja äratuntav kaubamärgi olemus.

Kohandamine sündmuste jaoks: brändid võivad ürituste, tooteesitluste või koostöö jaoks luua eriväljaande kleebiseid. Neid kleebiseid saab kasutada ürituste materjalidel, kingitustel või piiratud koguses toodetel, et luua eksklusiivsustunne.

Tootele juurde lisamiseks: paljud kaubamärgid kasutavad kleebiseid oma kauba osana. Neid kleebiseid saab lisada tootepakendisse tasuta või müüa eraldi kaubamärgi kaubavaliku osana.

Bränditeadlikkus ja nähtavus: kleebiseid üritustel, kauplustes või veebitellimuste kaudu jagades saavad kaubamärgid suurendada oma nähtavust ja bränditeadlikkust. Kleebised toimivad mobiilireklaamidena, kui need on kinnitatud isiklikele esemetele, nagu sülearvutid, veepudelid või märkmikud.

Interaktiivne ja jagatav sisu: brändid loovad sageli visuaalselt atraktiivseid ja jagatavaid kleebiseid, mis vastavad nende sihtrühmale. Neid kleebiseid saab jagada sotsiaalmeedia platvormidel, muutes kliendid brändi kandjateks.

Keskkonnakaalutlused: jätkusuutlikkusele pühendunud kaubamärgid võivad valida oma kleebiste jaoks keskkonnasõbralikke materjale, mis peegeldavad nende pühendumust keskkonnateadlikele tavadele.



Loe trükiteenustest lisaks Pakendi blogist.

Vaata lisaks Pakendi YouTube kanalit.

Külasta samuti Pakendi OÜ emaettevõtte Pakenditööstus OÜ kodulehte.


48 views0 comments

Comments


bottom of page